Promotionalele, cadouri personalizate…

Sfarsitul anului reprezinta o perioada foarte productiva in cadrul companiilor din sfera marketingului direct, in special in randul firmelor ce realizeaza materiale si obiecte promotionale personalizate. Gama de obiecte promotionale solicitate de clienti este vasta, de la pixuri personalizate si pana la sepci, tricouri sau lanyarduri personalizate, totul in functie de target si de specificul campaniilor derulate.

Internetul a devenit canalul principal de vanzari, caci aici poti afla instant pretul obiectelor promotionale, ofertele fiind diferite in functie de materiale, cantitate si tipul de imprimare. Cei mai multi clienti din zona de business folosesc internetul pentru a se informa, iar de aici pana la comanda propriu-zisa este un pas tot mai des facut, pe masura ce e-commerce-ul devine popular in tranzactiile B2B, in tara noastra.

De altfel, companiile pretuiesc foarte mult timpul economisit pentru orice procese de achizitie, tocmai de aceea cumparaturile online sunt de preferat. In plus, e-commerce-ul presupune o transparenta crescuta si implicit o concurenta acerba: ca si client, ai oricand acces la ofertele tuturor companiilor de pe piata, deci le poti compara si poti decide care este cea mai buna, cea mai potrivita pentru nevoile tale specifice.

Comments are closed.